Office 365 – weryfikacja placówki edukacyjnej

W związku z dużym zainteresowaniem licencjami Office365 dla edukacji, firma Microsoft wprowadziła weryfikację jednostek edukacyjnych.

Administrator ma obowiązek wypełnienia danych organizacji po przejściu do: Panel Administratora – Ustawienia – Ustawienia – Profil Organizacji oraz wysłania wniosku do pomocy technicznej w celu potwierdzenia statusu instytucji edukacyjnej. Pomimo tego, że licencje próbne obowiązują na okres 6 miesięcy, zalecamy jak najszybsze dokonanie weryfikacji uprawnień.

Weryfikacja statusu instytucji edukacyjnej dokonywana jest automatycznie po dodaniu domeny szkolnej z rozszerzeniem *.edu.pl w panelu administracyjnym. Jeśli szkoła nie posiada domeny z rozszerzeniem *.edu.pl, administrator powinien wysłać zgłoszenie do pomocy technicznej z prośbą o weryfikację placówki. W tym celu należy przejść do zakładki Pomoc techniczna – Nowy wniosek o pomoc techniczną. W oknie należy wpisać zapytanie i kliknąć ENTER. W następnym kroku pojawi się ikonka ze słuchawką, w którą należy kliknąć aby wypełnić wniosek. W treści zgłoszenia należy podać: Weryfikacja statusu instytucji edukacyjnej + strona www szkoły i kliknąć ENTER.

Pełna instrukcja – Office 365 – weryfikacja jednostki edukacyjnej