Outlook Tworzenie terminów i spotkań

Spróbuj!

Utwórz termin, aby powiadomić innych użytkowników programu Outlook, kiedy masz status Wolny lub Zajęty, albo przekształcić go w spotkanie i zaprosić inne osoby.

  1. W obszarze Kalendarz wybierz pozycję Nowy termin.
  2. Jeśli chcesz, wybierz pozycję Zaproś uczestników, aby dodać osoby i przekształcić termin w spotkanie.
  3. Dodaj osoby do pola Do, a następnie wprowadź wartości Temat, Lokalizacja, Godzina rozpoczęcia i Godzina zakończenia.
  4. Wybierz pozycję Asystent planowania, aby sprawdzić dostępność uczestników.
  5. Wybierz pozycję Wyślij, aby wysłać zaproszenie na spotkanie.

https://support.office.com/pl-pl/article/klip-wideo-tworzenie-termin%c3%b3w-i-spotka%c5%84-6e6ddec6-5983-4c42-9652-b99e120206fb?ui=pl-PL&rs=pl-PL&ad=PL